onsdag 13. november 2013

Inne hos oss: soverommet vårt

ADVARSEL: MYE FURU!

Dette rommet ligger i den delen av huset vi har bygget på. Egentlig et veldig fint rom, men det bærer preg av at det burde vært malt! Trepanel har vi brukt mye i huset, både fordi det er enkelt å spikre opp, det er billig og det er solid.
Senga har vi arva av svigerforeldrene mine.

Det ene nattbordet er kjøpt på IKEA, det andre har mannen i huset snekret. Det er helt lik det kjøpte i formspråket, men det er smalere, slik at skapdøra på garderobeskapet kan åpnes...
Hvis du synes dynene ser litt forskjellig ut, er det fordi jeg har en supergod og ekstra lang dundyne, mens min kjære er mer varmblodig og nøyer seg med sin korte, tynne sommerdyne. 

Høyt under taket!

Tenk hvor fint det blir her hvis vi maler! Men det virker som en (for) stor oppgave akkurat nå. Tenk på all den kvistlakken som må til!

Trappa fører opp til hemsen.
Under den er det en liten arbeidsplass!

(som i praksis aldri blir brukt til annet enn å legge fra seg rot på...)

1 kommentar:

  1. Hahahaha, jeg lo så jeg fikk tårer i øynene av den senga med de to ulike dynene, det minnet meg på da jeg gikk høygravid med Mini (han kom i januar..), og mannen okket og offet seg sånn over hvor kalde og dårlige dynene våre var, mens jeg var hormonell og syns mannen var usedvanlig puslete… Det kom noen kalde netter nå i september, og så var den ikke fullt så hormonelle frua lenger så usensitiv mot sin kjære.. ;)

    Kvistlakk er noe herk ja, men jeg snakker av erfaring og kan anbefale jentekveld med rødvin der inne. Funker veldig bra. Men ikke fall for fristelsen med å begynne å male også, hold dere til lakking.. ;) Syns rommet har kjempepotensiale! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...