lørdag 9. november 2013

Inne hos oss: gutterommet

Det tar litt tid med de "inn hos oss"-innleggene mine. For det første leser jeg jo av og til interiørblader, der alle har det så superfint, at jeg får lyst til å pusse opp hele huset før jeg tar noen flere bilder. For det andre vil jeg jo egentlig ta bilder når det er rent og ryddig, men det virker av og til som en umulig oppgave. Jeg kan være nesten i mål, for så å bli avbrutt, og så er vi tilbake på start. Derfor viser jeg fram gutterommet slik det er i dag.
Ekte kunst, legoplakat og lampe (fra IKEA) i skjønn forening.


For tiden er dinosaurlek i skuddet igjen.

Masse bøker, blader og stor premiesamling allerede. Ikke så moro å tørke støv her, nei...


Han har faktisk en del kunst på veggen sin, både skikkelig innrammede av ordentlige kunstnere og sjølprodusert.

De første skoene.


Dinosauren han og pappa'n lagde for et par år siden (som denne uken knakk de fleste "seilene" på ryggene etter å ha vært med i en boks i skolesekken)

Gutterommet har jeg også beskrevet før: HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...