onsdag 25. februar 2015

Diverse strikking

I januar strikket jeg ganske mye!
Nå er snart februar over også, men her er 
noe av januarstrikken min... Ting tar tid.
Barnevotter med sikk-sakkmønster.
Men jeg ble litt sur, for de ble ikke like store...


Mariuslue i tjukt garn.

Julekuler (etter jul!?!) etter mønster som var med i Familien. Blir nok julegaver, dette.



Pulsvarmere.
Mønster fra SELBU strikkebok.
De havner nok også i gavekassa.
Strikket i babyull med pinne nr 2 1/2 
(eller var det 3?)

Denne har jeg strikka for lenge siden, i høst. Den tar utgangspunkt i Vimpel Tee fra Pickles, men er strikker med tjukt garn og pinne nr 8 (tror jeg).

I tillegg ble jeg ferdig med ullbuksa mi, men den fortjener et helt eget innlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...