lørdag 3. januar 2015

fortsatt jul...

Jeg legger merke til at folk har hivd ut jula allerede, men ikke vi, nei! Og jeg elsker årets juletre - det var så tett og fint! Og vi har pyntet det med flagg fra HELE verden (eneste skår i gleden er at noen har hengt dem på opp ned! Det irriterer meg grenseløst, men jeg tror alle nålene vil falle av hvis jeg endrer på det, og nå skal det jo snart ut allikevel...)!
Men som en motvekt til alle rene, freshe hjem der ute, så tåler vi vel å se litt mer juletre og julerød farge? Her varer jula til 13. dagen, minst!

2 kommentarer:

  1. Liker ideen med å bruke alle flaggene i verden! Selv har vi en blanding av norske og danske flagg på treet. Og for mange år siden da onkelen min i Australia tok med kona og sønnen og feira jul på barndomsgården laga jeg noen remser med australske og filippinske flagg (tanta mi er fra Filippinene). Da leste jeg at Filippinene faktisk bruker flagget sitt begge veier - med den blå siden opp i fredstid og med den røde siden opp når de er i krig. Så satser på at et enkelt krigsflagg på en juletrelenke på Tynset ikke jinxer verdensfreden ;-)

    SvarSlett
  2. Kjekt å se at jeg ikke er den eneste som beholder jula ei stund til :) Her tror jeg den skal få være til neste helg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...