lørdag 15. september 2012

Bursdagsgave...

 Jeg strikka en ryggvasker av hamp jeg kjøpte på nille. Oppskriften var enkel, og den fant jeg HER.

Innmari lurt, synes jeg!

Flere ting til badet ble med i bursdagspresangen.

Dette skulle egentlig bli grytekluter, men siden jeg bare rakk å strikke en, og de i tillegg var litt tynne, ble det en vaskeklut i stedet. Da passet det bedre til temaet. Den er strikka i rosa bomull etter en oppskrift som stod i Familien tidligere i år. Motivet skal forestille en gris, og dagens mottaker har alltid hatt en forkjærlighet for griser...

Rosa håndkle-klips fra Kid passa fra til.

1 kommentar:

  1. Så kjekt at oppskriften min blir brukt av fler, og så flott gave du har laget. Den grisekluten var kjempe søt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...